Wednesday, 7 December 2016

The Body Shop Ginger Shampoo

Привет! Днешният пост е посветен на един продукт, който много бързо се нареди сред най- впечатляващите ми открития за 2016, въпреки че до момента съм го ползвала само 3 пъти. Става въпрос за един от култовите продукти на The Body Shop- шампоана им против пърхут с джинджифил. 



В последните няколко месеца започнах да страдам от доста неприятен пърхут, раздразнен и дори на моменти сърбящ скалп, като кожата на главата ми в един момент се белеше на парцали ( мда, извинявам се за леко гнусната информация, но така си беше ). Положението стана особено зле, откакто се преместих в Англия, а мисля и че това до известна степен се дължеше на шампоана, който използвах- скалпа ми беше станал буквално болезнен и супер раздразнен. Като допълнителна екстра, според мен негативно влияние оказа и стресът, на който бях подложена- не знам защо, но когато съм под стрес, винаги имам проблеми с пърхут, фризьорката ми твърди, че това е доста често срещан проблем. Накратко, ситуацията не беше от приятните и трябваше спешно да намеря някакво решение. Бях чувала за шампоана с джинджифил на The Body Shop, който има и прекрасни ревюта в сайта на марката, така че отидох и си го купих, и о, чудо- това нещо наистина действа <3

Шамоанът се предлага в два формата- 250 и 400 мл, като аз директно си взех голямата опаковка, защото цената е по- добра- съответно 5 и 7 паунда тук. Опаковката много ми харесва, защото е много стабилна и едновременно с това не прекалено обемиста, въпреки че съдържа 400 мл продукт. Консистенцията е като на гъст прозрачен гел, а ароматът е точно като на джинджифил. 

Още от първото ползване шампоанът имаше страхотен ефект- още под душа имаше едно супер приятно освежаващо усещане върху скалпа, цялото раздразнение напълно изчезна, както и почти целия ми пърхут. Към днешна дата съм използвала шампоана 3 пъти и от бешещия се, болезнен скалп няма и помен- целият пърхут изчезна напълно, няма никакъв сърбеж, опъване и т.н.- както се казва, родих се с този шампоан. Освен липсата на пърхут, косата е обемна, лъскава и се омазнява бавно. Комбинирам го с балсам за изтощена коса, защото моята е дълга и боядисвана, и съм много доволна от крайните резултати- действително е един едва ли не чудодеен продукт, сама се изненадах от това колко бързо видях резултати. Засега мисля да продължа да го използвам с профилактична цел, но ако търсите добър шампоан против пърхут, препоръчвам този с две ръце и два крака- наистина феноменален продукт. Не знам каква магия има в тази бутилка ( освен джинджифил, мед и пантенол ), но определено това е най- ефективният шампоан, който съм ползвала в живота си до момента. 

The Body Shop нямат официален магазин в България, но можете да ги намерите онлайн, като там шампоанът струва 23 лв- малко висока цена за такъв продукт, но конкретно в този случай определено си струва парите. 

До скоро!
Ида



2 comments :

  1. А дали имат нормален шампоан с джинджифил? Пристрастена съм към аромата!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Май е само този против пърхот :(

      Delete