Saturday, 12 March 2016

Два продукта от Nuxe

Nuxe е марка, която харесвам и използвам от години, защото продуктите им са много качествени, а същевременно- на сравнително достъпни цени, използват голямо количество естествени съставки, консистенцията им обикновено е разкошна, предлагат голям избор от продукти и се намират лесно в повечето аптеки. Двата продукта, за които ще ви разкажа днес, са резултат от една промоция, на която попаднах наскоро- крем за лице и мицеларна вода на цената само на крема за лице. 


Кремът за лице- Creme Prodigieuse, исках да пробвам отдавна, тъй като всичките ми любими блогърки го обявяват за страхотен, а мицеларната вода беше чудесен бонус- все пак, никога не е излишна. Ползвам и двата продукта от няколко седмици и съм много доволна, дори надминаха очакванията ми. 

Creme Prodigieuse е в красива и удобна тубичка от 40 мл, като се предлага в два варианта- за нормална към смесена и за нормална към суха кожа, моят е този за смесена. Първото нещо, което ми направи впечатление в крема, е невероятният му аромат- не мога да опиша на какво прилича, но е разкошен, ако парфюмът им Prodigieuх е със същия аромат, определено трябва да си го взема. Консистенцията му е много приятна, прилича на доста по- скъп крем, разнася се лесно и попива мигновено. След като нанеса крема на лицето си, кожата ми изглежда някак си матирана, но едноременно с това свежа и отпочинала, ефектът е много красив. Откакто го ползвам, като че ли и Т- зоната ми се омазнява по- малко от преди- ще ми е интересно да видя дали този ефект ще се запази и в предстоящите по- топли месеци. Освен това хидратира отлично, оставя кожата подхранена, успокоена и чиста, с изравнен тен и без лъщене, a и се държи много добре, нанесен под грим. Не знам доколко действа против стреса и антиоксидантите, но действително с него кожата се чувства и изглежда отлично. Бързо се превърна в любимец и за мен, нареждам го в топ 3 на любимите ми кремове към момента, като единственото, което не ми допада, е че няма силно антистареещо действие и е подходящ за хора по- скоро във възрастта 20-25. Аз съм на 27 и вече ми се налага малко по- силна противостарееща грижа ( нямам никакви бръчки, изцяло с превантивна функция ), така че може би следващият път ще пробвам и серията Nirvanesque, която е предназначена за първи признаци на стареене. Creme Prodigieuse обаче действително е страхотен и силно го препоръчвам.
Цена: около 37-39 лв за 40  мл

Мицеларната вода с розови листенца Eau Demaquillante Micellaire също се оказа много сполучлив продукт. Предлага се в стабилна светлорозова опаковка, оригиналният и размер е 200 мл ( аз имам 100, защото моята е подарък към крема ). Интересно е, че не е прозрачна като другите мицеларни води, а има лек жълтеникав цвят. Това, което ми прави впечатление, е че маха изключително лесно грима- напоявам тампонче с нея, притискам леко клепача за няколко секунди, и всичко пада с минимално търкане и дърпане на кожата. Също така, след употребата и кожата не се чувства ни най- малко пресушена, а напротив- свежа и подхранена, все едно съм нанесла хидратиращ тоник върху нея. Не дразни очите, случвало ми се е няколко пъти, ако нанеса по- голямо количество, леко да ми залюти, но това са били единични случаи и като цяло водата е доста щадяща. Като недостатък мога да определя, че има възсилен аромат на рози, ако не обичате силно ароматизирани продукти, има шанс да не ви допадне. Освен това непрозрачната опаковка е малко непрактична, защото не позволява да видите какво количество продукт ви остава. Все пак много ми допада, цената и е леко висока, но според мен си заслужава парите, защото не само маха много лесно грима, а и се грижи за кожата. 
Цена: около 29 лв за 200 мл

Като цяло и двата продукта са чудесни, кремът е просто страхотен, а мицеларната вода също е отличен продукт. Well done, Nuxe :) 

До скоро!
Ида

2 comments :

  1. О, много се радвам, че ти е харесал крема :)) Аз мога да подкрепя с две ръце и два крака написаното от теб. Не знам коя опаковка подред купих последно, но съм сигурна, че ще го грабна пак и винаги това е крема, който препоръчвам на хората. Мицеларната вода ще си я опитам щом се прибера вкъщи :)) Дано се окаже добра!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, добре че си ти, че да ме убедиш да го пробвам този крем, вече ще слушам повече! :)

      Delete