Monday, 2 November 2015

Нови придобивки и подаръци

Честит ноември ( разбирайте- един месец до декември йейййй! ) В последните два месеца се сдобих с доста неща, някои от тях- купени от мен, много други- подаръци, така че реших да започна новия месец с една публикация, посветена на новите ми придобивки. Ще има ревю за повечето от тях, така че няма да се впускам в подробни описания, защото и самите продукти са доста ( #sorrynotsorry ).






Започвам с придобивките за коса, тъй като и те са най- скромни като бройка. Преди известно време от Avon ми изпратиха два нови за асортимента им продукта. Първият от тях е ББ крема за коса от серията Advanced Techniques, който би трябвало да има 10 ползи за косата и се използва като балсам без отмиване или преди топлинна обработка. Не съм го тествала все още, но мога да кажа, че опаковката изглежда страхотно, супер луксозна и стилна. 

Второто нещо, за което особено много се зарадвах, защото и без това бях решила да го поръчвам, е всеизвестния Tangle Teezer. Ако четете внимателно блога ми, знаете, че го искам от мноого време, повече от година, и супер много се радвам, че вече е в ръчичките ми. Използвам го най- редовно и засега много ми харесва. Него можете да намерите в редовния каталог на марката и ще се предлага постоянно. 


Преминавам на грижата за кожата. Преди месец от Гърция се сдобих с три маски на Apivita в мини размер. След дълго чудене се спрях на почистващата маска със зелена глина, ревитализиращата маска с портокал и ревитализиращата маска с нар ( голямо ревитализиране ще падне ). Все още не съм ги тествала, но ще има публикация за тях със сигурност, и имам големи очаквания след всички хвалби, които изслушах по техен адрес. Маските се предлагат и в България и цената на саше с две дози е около 6- 8 лв.


По същото време си купих и един много любим продукт- маслото за устни на Korres, като този път се спрях на разновидността му с нар ( преди имах и обожавах това с гуава ). Все още не съм го пробвала, но ухае и изглежда страхотно. Ще докладвам. :)


Предполагам вече чухте за кампанията на La Roche- Posay за представянето на новия им продукт от серията Effaclar- кремът Effaclar K+. Той е предназначен за мазна кожа, склонна към несъвършенства, като се бори с черните точки и съдържа антиоксиданти. От марката ми изпратиха крема, но за съжаление на мен ми е прекалено лек, затова пък сестра ми, която има леки проблеми с кожата, е просто във възторг и от него, и от почистващия гел от същата серия, така че- една голяма препоръка от нейно име. 


След като се прибрах в България, естествено имах нужда от душ гел и лосион за тяло. Спрях се на два от продуктите на Balea. Лосионът за тяло от серията Tropical Sunshine е много приятен, консистенцията му е мека и попива супер бързо, плюс това ухае на манго ( ароматът не е много адекватен предвид датата, но на мен ми харесва ), доволна съм от него.

Душ- гелът с кокос от серията с блестящи частици обаче е разочарование. Взех го заради аромата и синия цвят, но ароматът му е супер нетраен и слаб, а и като действие не е нищо особено, плюс това отива голямо количество от него при всяко къпане. 





Следват няколко много вълнуващи неща, които ми подари за рождения ден една от любимите ми блогърки и приятелка- Мери от Berry's Place, чак от Германия. Получих несесер на Р2, в който имаше няколко продукта на марката- руж в цвят Touch Of Peony, хайлайтъра High Beam, два продукта на новата марка на ДМ- Trend It Up!- матово червило и молив за очи в страхотен тъмнозелен цвят. Никой от продуктите не се предлага в България, така че нямам търпение да ги тествам. В несесерчето имаше и синя очна линия на Stila, която е страхотна, но която за съжаление забравих да снимам. За сметка на това, скоро подготвям публикация със сини продукти за очи, така че ще я видите в действие там. 


И понеже явно горните неща са се сторили недостатъчни на Мери, тя взе, че ми изпрати и една палитра, която не носи, а аз исках от сума време- Naked 3 на Urban Decay. Предполагам сте чували за нея, а мнението си ще запазя за отделно ревю. Благодаря на Мери за всички прекрасни подаръци! <3


Още два страхотни и дълго желани продукта. Първото е пудрата на МАС Studio Fix Powder, която си взех от намаление на Корфу, защото предната ми беше на привършване. Все още не съм я тествала, но имам големи очаквания. 

Второто е един сет на Too Faced, който ми е подарък от събитие на Sephora, на което присъствах наскоро. В сетът се съдържат мини размери на два от най- известните продукти на марката- спиралата Better Than Sex и бронзъра Chocolate Soleil. Вече ги тествах, и първите ми впечатления са отлични. Спиралата действително е много хубава, но бронзърът е направо уникален и непременно ще си взема и пълния размер. Седи разкошно за контуриране и аз май ще го използвам за това, тъй като нюансът му не е прекалено топъл. 


Сдобих се и с три нови продукта за устни. Първият е червило от редовната серия на Kiko в цвят 914- красиво винено, идеално за сезона. Нямаше как да пропусна и новият цвят от любимата ми матова серия на Golden Rose- номер 29, което е изключително тъмно, вамп лилаво- кафеникаво червило, перфектно за изминалия Хелоуин и като цяло за по- интензивен грим. Накрая, още един подарък от Мери- течно червило от новата серия на Catrice в цвят What A Melon- красиво динено. Все още не съм тествала нито едно от тях както трябва, но скоро ще има отзиви.


Накрая- преди известно време от Benefit ми изпратиха страхотен колет с някои от най- известните им продукти. В колета намерих всеизвестния гел за вежди Gimme Brow, който вече тествах и е просто страхотен ( ще има ревю ), очна линия They're Real в синьо, която съм тествала само един път до момента, но засега я намирам за супер суха и невъзможна за равномерно нанасяне, червило от серията Hydra- Smooth Lip Color, за което все още нямам мнение, прахообразна пудра против лъщене от серията Porefessional и руж в цвят Sugarbomb. Повечето от продуктите все още не съм пробвала, но по- нататък най- вероятно ще има отделно ревю за тях. 

Това е всичко, доста неща, много от тях исках от дълго време, така че съм супер доволна най- сетне да ги имам, а другите ще тествам и ще споделя мнение. Като цяло съм много доволна от новите ми придобивки и нямам търпение да започна да ги използвам.

До скоро!
Ида

12 comments :

  1. Леле много се радвам за палитрата! Много е щедра, Мери :)
    На мен също много ми допада кремчето :) Не е life changing, ама матира и не дразни кожата ми :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Щедра е Мери, даже много прекалено! :)

      Delete
  2. Много хубави неща, честито! Червилото на Кико изглежда страхотно.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Скоро ще пиша за него, спрягаха го за двойник на Ребел на МАС, но не е.

      Delete
  3. Прекрасни неща <3 И още един път - радвам се, че и моите подаръчета са ти харесали :* Гууууш!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Е как няма да ми харесат! <3 Гуш и от мен!

      Delete
  4. Страхотни неща! Ползвай ги с много удоволствие!

    ReplyDelete
  5. Страхотни неща.Да си ги ползваш с удоволствие и чакаме ревюта :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Ревюта ще има със сигурност :)

      Delete
  6. Страхотни придобивки, нямам търпение за ревютата :) Искам да чета за всичките продукти. Имам въпрос - балсамите на Корес попиват ли? Защото искам да си взема един за нощна грижа, но понеже е с цвят, ме притеснява, че ще цапа :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Честно казано, съм го ползвала отдавна и не помня, но помня, че го обожавах. Аз обаче имах белия с гуава, ще видим сега с този червен как ще е положението, но аз поне не бих си легнала с червен балсам за устни на устата. :)

      Delete