Saturday, 21 March 2015

Серията Ibuki на Shiseido

Както може би си спомняте, един от подаръците ми за тази Коледа беше комплект с продукти от серията Ibuki ва Shiseido. Всъщност, аз сама попаднах на този комплект, който беше намален на страхотната цена от 29 евро в една местна парфюмерия, и успях да грабна последния наличен от промоцията, а цялото начинание беше финансирано от приятеля ми, затова се и води подарък от него :Р Както и да, стига излишни обяснения- от един месец използвам трите продукта от комплекта и днес ще споделя с вас какво мисля за тях и дали наистина си струват. 



Принципно серията Ibuki съдържа повече продукти, но в моя комплект имаше три, напълно достатъчни за цялостна грижа за кожата- мини опаковки ( 30 мл ) от почистващия Gentle Cleanser и успокояващия концентрат Softening Concentrate, както и крема Refining Moisturizer Enriched в пълен размер ( 50 мл ). Принципно крема е и причината да си взема този комплект, защото го бях тествала преди време и страшно много ми беше харесал. Самата серия служи за хидратация на кожата и я предпазва от различните фактори, които оказват негативно влияние върху нея, например слънчевите лъчи и замърсения въздух, и е предназначена за хора над 25 години.

Всички продукти от тази серия са в изчистени кремави опаковки и ухаят просто феноменално- мисля, че това са най- добре миришещите продукти за кожа, които съм пробвала досега в живота ми. Не мога да опиша аромата, но ако от Shiseido решат да направят парфюм с този мирис, определено бих си го купила. По отношение на действието- както казах, използвам ги от месец, и това, което забелязвам като основна разлика върху лицето си, е че самата текстура на кожата е видимо по- мека и гладка. Не бих казала, че влияят върху равномерността на тена или зачервяванията, но като цяло кожата ми се чувства много добре с тях.


Почистващият Gentle Cleanser е с много приятна кремообразна текстура, като е невероятно икономичен- количество колкото грахово зърно стига спокойно за цялото лице, разпенва се много добре и почиства отлично кожата, като я оставя скърцаща от чистота, но не и пресушена- усещането след него е прекрасно и не мога да го сравня с нито един почистващ продукт, който съм ползвала досега. Изключително приятен е за употреба и много ми допада, но това, което ми направи впечатление, е че колкото и гладка и добре почистена да оставя кожата, в крайна сметка не забелязах никакво влияние върху черните точки в дългосрочен план- продължават да ми се появяват, а от време на време и по някоя пъпка заедно с тях. Може би трябва да изпробвам и другия почистващ продукт от серията, който е с ексфолииращи частици и предполагам ще е по- силен. Според марката може да се използва и като дегримьор, но аз не бих ви препоръчала да го ползвате така, има много по- добри продукти за тази цел на пазара- за лицето е ок, но върху очите люти много, а и не виждам кой знае какви феноменални дегримьорни качества, които да ме накарат да го използвам за това.

След него нанасям успокояващия концентрат Softening Concentrate, който също е изключително приятен за употреба. Консистенцията му е много интересна- бих го определила като нещо средно между мицеларна вода и лек гел, и може да се нанася с памучно тампонче или с пръсти- аз лично предпочитам второто, за да не хабя излишно продукт. Също е учудващо икономичен, за един месец съм привършила едва около половината от това малко 30- милилитрово шишенце. По принцип продуктът служи за успокояване на кожата и за подготвянето и за предстоящите хидратиращи продукти. Аз бих казала, че наистина е много приятен за употреба, чувства се като една луксозна глезотия върху кожата и страшно ми харесва да го използвам, но, честно казано, не бих казала, че е продукт, без който не можете и непременно трябва да си вземете. Да, супер приятен е, но не бих казала, че прави нещо магическо с кожата ми. Все пак, ако искате да се поглезите или имате достатъчно материални възможности- харесвам го много. 


За крема Refining Moisturizer Enriched мнението ми е изцяло положително, дори го слагам в графата "Топ кремове за лице, които съм пробвала до момента". Конситенцията му е разкошна, мека, плътна, попива за секунди, ухае невероятно ( повтарям се, но I can't help myself ), страшно икономичен е, като откакто го употребявам, забелязах видимо подобрение на кожата ми- прави текстурата и много по- гладка и свежа, изглажда фините линии и омекотява по един много приятен, нежен начин. Не матира, но и лицето ми се омазнява по- малко с него, Т зоната не лъсва почти цял ден. Много съм доволна от крема и го препоръчвам, въпреки високата му цена, бих казала, че си струва парите. 

Малко ми е трудно да напиша какво е цялостното ми впечатление за тази серия. Както казах, хубава е, и то много, но високата и цена ме спира да я препоръчам чак толкова много. Почистващият продукт и концентратът в Италия струват респективно 32 и 25 евро, което според мен е много висока цена, и, въпреки че са хубави и много луксозни при употреба, мисля, че в крайна сметка може да се намерят и сходни като действие продукти за по- малко пари. Ако трябва да препоръчам един продукт от серията, в който да инвестирате, то това е крема- тук струва 44 евро ( предполагам в България ще е около 90- 100 лв, не мога да посоча съвсем точна цена ), но според мен си струва парите, защото поне аз забелязах видим ефект от него върху кожата си, а и е много икономичен и ще стигне за поне 3- 4 месеца. В крайна сметка, много съм доволна, че имах възможността да изпробвам серията на много по- достъпна от реалната и цена, и бих си купила и трите продукта отново, особено крема ( за другите два ще се позамисля при тази цена ). Ако се интересувате от продуктите на Shiseido, ви съветвам да потърсите някой от мини- комплектите, които предлагат и които са на много по- ниски цени от пълноразмерните продукти, и първо да тествате за себе си дали ще ви допаднат. 

Вие имате ли опит с продуктите на Shiseido и харесват ли ви?

До скоро!

Ида



2 comments :

  1. Любимата ми серия! Имам всеки продукт пълноразмерен, даже преди дни писах за почистващия крем - за мен е най-невероятната серия и любимата ми грижа от месеци! Неслучайно Бритни Спиърс и още една актриса, чийто име забравих (:D), използват имено тази серия.
    Концентратът ми идва леко лепкав и задължитлено трябва да нанеса крема въху него, тогава всичко е ок.
    Тук цените също не са ниски, но пък всички са икономични и си струват , според мен (почистващият крем ще ми стигне за 2 години ) :) .
    Има още 4 нови продукти от серията - 3 почистващи и 1 грижа, задължително им намери мостри и пробвай!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за идеята :) Аз съм пробвала тестер и на другия хидратант, и той също ми допадна, така е може да пробвам и него по- нататък. Права си, като се замисли човек, много са икономични, но все пак цените ми идват високи. Виж, крема е прекрасен наистина и за него не се двоумя <3

      Delete