Monday, 16 February 2015

Ziaja Goat's Milk Day Cream

Здравейте, момичета!

За днес съм подготвила ревю на един крем за лице, който използвам от началото на януари- дневният крем с козе мляко на полската марка Ziaja. Тя е отскоро на нашия пазар- може би година, и досега не бях имала възможност да я изпробвам, но знам, че е една от най- популярните масови марки в Полша, така че определено ми беше интересна.



Според описанието кремът е предназначен за суха и по- зряла кожа, съдържа екстракт от козе мляко, като интензивно овлажнява епидермиса и по- дълбоките слоеве на кожата, повишава еластичността и и изглажда фините линии. Също така, успокоява всякакви зачервявания и раздразнения и е подходящ за основа за грим. 

Опаковката му е симпатична бяла кутийка, с много изчистен дизайн, което на мен ми харесва, но за съжаление самата пластмаса, от която е направена, не е кой знае колко качествена. Хубавото е, че е много малка, лека и компактна и е супер подходяща при пътувания, затваря се стабилно и не се разсипва. Съдържа 50 мл продукт. Доста е икономична, ще стигне за поне 4- 5 месеца.

Консистенцията на крема е много приятна и пухеста, напомня ми малко на консистенцията на кремовете на Nivea, а има и подобен аромат. Разнася се лесно, попива малко по- бавно, но все пак е добра основа за грим, не оставя никакъв мазен филм или лъщене по кожата. 

Действието на крема хем ми допада, хем има няколко неща, които не ми харесват. Таргетиран е като дневен, но всъщност аз го използвам и сутрин, и вечер. Хидратира добре кожата, изравнява тена и го прави сияен, както вече споменах, не оставя лъщящ ефект след себе си. Много ми допада това, че наистина успокоява кожата, случва ми се да го използвам след кола маска на горната устна и наистина с него няма никакво зачервяване или раздразнение. Според мен е подходящ както за по- суха кожа ( каквато моята не е ), така и за нормална към смесена ( каквато моята е ). Ако имате по- мазна кожа, ще ви е малко тежък, ако пък сте с много суха- няма да е достатъчно хидратиращ. 

По отношение на това какво не ми харесва- кремът е определен за дневен, но няма никакъв слънцезащитен фактор, което не е добре, особено като се има предвид, че би трябвало да се бори с признаците на стареене. Още нещо- не забелязах някакъв феноменален ефект върху фините линии, но може би за целта трябва да се използва и по- дълго, а и аз съм на 26 и всъщност към момента имам само една фина линия, така че може би имал по- видим ефект при по- зрели дами. 

В заключение- мисля, че кремът е доста сполучлив продукт от ниския ценови клас ( цената му е само 6,99 лв ), допада ми повече от други сходни кремове на Garnier например, подходящ е и за това време от годината. Не мисля, че бих го взела повторно, защото има много други кремове, които искам да тествам, а и заради недостатъците, които отбелязах по- горе, но все пак не е никак лош и мисля, че би допаднал на доста хора. 

Вие изпробвали ли сте продукти на Ziaja и доволни ли сте? 

Ида

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР на марката. Изразеното мнение е лично мое и придобито след повече от едномесечно тестване на продукта. Не съм получила никакво парично обезщетение за публикацията.

6 comments :

  1. Страхотно ревю! Аз в момента използвам лосиона за тяло от същата гама и съм доста доволна. За разлика от крема за лице, лосиона за тяло попива сравнително бързо.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Да, и аз бих пробвала продуктите им за тяло, изглеждат доста интересни и имат приятен аромат :)

      Delete
  2. Здравей, Ида!
    Благодаря за информативното и честно ревю. Имам нужда от крем за под грима, който не е твърде мазен, така че определено бих погледнала този и другите продукти на марката. Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Надявам се да ти хареса :) Иначе от същия ценови клас харесвам и тези на Лореал и Yogurt of Bulgaria :)

      Delete
  3. Много полезно ревю! Звучи ми интересно. Ще го изпробвам. :)

    ReplyDelete
  4. Много полезно ревю! Звучи ми интересно. Ще го изпробвам. :)

    ReplyDelete