Wednesday, 19 November 2014

Dear Santa...

Здравейте, момичета!

Остават само 36 дни до Коледа, около мен всичко е украсено и светещо ( "празничният" непрестанен дъжд не допринася кой знае колко за атмосферата, но нека не бъдем прекалено придирчиви ), хората вече бързат за подаръци, всички ядат панетоне ( италиански коледен кекс ) в захлас, така че май е време за малко коледно настроение и в блога. Реших да открия коледния сезон с един не съвсем кратък уишлист, защото обожавам да пиша, а и да чета подобни постове, а след целогодишно четене на български и чуждестранни блогове, имам бая желания към Дядо Коледа. Така че, сипете си чаша горещ шоколад/ червено вино, и нека започваме.



Тъй като все пак това е бюти блог, ще пиша основно за козметичните си желания, но тук- там се прокраднаха и няколко други продукта, какво да се прави.


Clarisonic Mia
Едва ли има останала на света жена, интересуваща от козметика, която да не е чувала за тази чудотворна четка за лице. Аз доста дълго се убеждавах, че не ми трябва, но напоследък кожата ми направо плаче за по- специални грижи, така че бих изпаднала във възторг, ако я намеря под елхата, още повече, че май е единственият козметичен продукт, за който не съм чула нито един отрицателен отзив, ever.
Sephora, 149




Tangle Teezer
Честно казано, като притежател на огромна и непрестанно заплитаща се коса, въобще не знам как съм пропуснала да се сдобия с тази чудодейна четка до момента, но мисля, че вече е крайно време. Едва ли не сте чували за нея- силиконова е, предлага се в безброй цветове, и разплита и най- кошмарната коса без усилия, скубане и скалпиране. Почти толкова популярна, колкото кларисоника.




TheBalm- Mary- Lou Manizer
За този хайлайтър се изписа толкова много през изминалата година, и то все обяснения в любов, че просто нямаше как да не го поискам и аз, да не говорим, че любимият ми Soft and Gentle на МАС е започнал да свършва ( успях да изхабя хайлайтър, оле! ), и смятам този да е следващият. 


Benefit- Rockateur Blush
Отдавна си търся подобен цвят, който хем да е неутрален- нито розов, нито кафяв, нито коралов, хем да придава блясък и красив завършек на лицето. Страшно много ми харесва този руж и определено ще си го взема при първа възможност. 

Chanel Rouge Allure Gloss- Affoliant
Май няма как да съществува мой уишлист, в който да не присъства поне един продукт на Chanel, хихи. Тази година въздишам по новото им течно червило, от което е във възторг целият козметичен свят. Цветът, който много ми допадна ( освен емблематичният Pirate ), e Affoilant- прекрасно нежно коралово, супер наситено и сочно, което би било перфектно за пролетта и лятото. 
Sephora, около 60 лв


NYX- Butter Gloss
Една по- бюджетна алтернатива на Chanel, която обаче е все така хвалена и обичана. Бътър глосовете на NYX са в уишлиста ми от доста време, заради красивите им цветове ( дори май не мога да избера кой точно искам, бих се радвала на почти всеки с изключение на розовите, просто защото не ми отиват особено ), нежната текстура и наситения, бляскав завършек.
www.nyx.bg , магазин Debenhams в България Мол, 13.95 лв



Sephora Cream Lip Stain-Strawberry Kissed
Ако има топ най- обсъждан продукт за устни в момента, то това определено е този. Знаете, че съм заклет почитател на матовите червила, така че, щом научих за тази серия на Sephora, веднага ми стана интересно, а когато прочетох това ревю на Ел, вече знаех, че искам поне един цвят. Спрях се на Strawberry Kissed, защото e възможно най- "моят" цвят от всички- наситено червено с лек розов подтон, точно каквито харесвам.
Sephora, 19 лв


Too Faced- Everything Nice Palette
Доста се колебаех между тази палитра и другата супер популярна на марката- Chocolate Bar, но се спрях на тази, защото освен невероятни цветове сенки, каквито бих носила всеки ден, съдържа и три ружа и един бронзант, плюс мега сладка искрящорозова брокатена чанта- несесер, освен това е тазгодишното коледно препложение на марката. Прекрасна, съвършен подарък за всяка жена ( ако по някаква абсолютна случайност има господа, които четат този пост, препоръчвам да си водят бележки ). 
Sephora, 98 лв


Essie- Urban Jungle
Преди си мислех, че много искам Take It Outside от последната колекция на марката, но след като видях Urban Jungle, напълно промених мнението си. Този лак е просто съвършен, пастелен, покривен, невероятен нюд, много по- интересен от скучните бежови нюанси. Силно се надявам да го намеря под елхата :)
Магазини Lilly, 15.49 лв


Yankee Candles
Даа, как ще съм бюти блогър, без да си падам по ароматни свещи :Р Честно казано, доскоро не ме влечаха, но после попаднах на щанд на Yankee Candles в местния мол и разбрах защо е тази масова истерия.. Не ми харесват всички аромати, но съм напълно и безвъзвратно влюбена в Salted Caramel от редовната колекция и Candy Cane Lane от коледната... Въздъх!
Магазини Айко, 18- 40 лв в зависимост от размера


Zara Rhinestone Necklace
Много харесвам т.нар. statement necklaces, супер красиви, интересни и стилни са, в състояние да преобразят и най- обикновените дрехи. От ужасно много време искам такава на Zara, защото моделите им са страхотни, с красив дизайн и добро качество ( въпреки че цените им са маалко прекалени ).
Zara, 45.95 лв

ОК, мисля да спра дотук, защото взех да се поувличам :) Истината е, че аз съм много "лесна" за подаръци, бих се зарадвала на почти всичко ( стига да не е уред за готвене ), но това, което най- много искам за Коледа, е просто да съм с хората, които обичам. Вие какво се надявате да откриете под елхата тази година?

Ида

* Снимки- Интернет

25 comments :

  1. Много хубав wishlisht :) На мен тази година ще ми се разминат подаръците, че компютъра ми реши да се развали точно преди празниците и ми се наложи да купувам нов, но поне мога да въздишам по това, което другите са получили.
    Имам ружа на Benefit, някак си не можах да се влюбя в него, нося го много, но просто не е толкова перфектен, колкото ми се иска да бъде.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Погледни го от тази страна- имаш чисто нов компютър за правене на още по- хубави постове :) За ружа, какво не ти харесва в него? На мен ми се струва идеален, но аз само на снимки съм го виждала все пак.

      Delete
  2. Ооо колието много го загледам напоследък, а Urban Jungle не се чуди много ;)) Аз напоследък обмислям и четката, но ще видим. Тази година имам много изпълнени гримови желания и сякаш ми се иска да получа бяла козметика, парфюм и четки на Zoeva. Обаче всичко е на заден план, защото се помолих на дядо Коледа за професионален фотоапарат ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо, за Urban Jungle хич не се и чудя, само се надявам да е останал по магазините, като се прибера :) Пожелавам ти да ти се сбъдне желанието за професионален фотоапарат, то и на мен той ми е топ желание, но съм си харесала един доста скъп модел и искам сама да си спестя пари за него, надявам се догодина и това да стане :)

      Delete
  3. Страхотен уишлист! Дано Дядо Коледа изпълни всичките ти желания! И аз искам Essie Urban Gungle и някоя палитра на Too Faced :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Пожелавам ти и на теб да ти се сбъднат всички желания, козметични и некозметични! =)

      Delete
  4. Много хубав уишлист :) Кларисоника ми е тотален фаворит и ти пожелавам да го получиш :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Сигурна съм, че ще ми допадне, надявам се да се сдобия с него през следващата година :)

      Delete
  5. Много интересен пост! Макар да не съм бюти блогър, съм доста луда на тема козметика. Харесах си някои неща от уишлиста ти! Информацията определено ми е полезна, тъй като не чета много други бъти блогъри, най-много 1-2 и то от ю туб предимно.
    Мисля, че ти в един от предните си постове беше споделила за Efeclar Duo+, мисля, че преди това го бях виждала и в един пост на The Londoner и тъй като имам проблемна кожа и използвам и други продукти на La Roche-Posay, реших да го купя и останах много доволна. Затова съм сигурна, ме мога да се доверя на твоето мнение.
    Искрено се надявам да намериш някои от тези неща под елхата!

    Деси
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за милите думи! Аз пък много харесвам твоя блог, все пак модната тематика си ми е силно любима :)

      Delete
  6. Много хубави неща си си избрала :) Пожелавам ти Дядо Коледа да ти ги донесе всичките :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаряяя! Да ти се връща! <3

      Delete
  7. Първите три бяха в януарския ми уишлист (за 2014) (аз не обичам да правя предколедни.. )
    За кларисоника съм чела доста отрицателни мнения да ти кажа, много хора се оплакват от breakouts.
    Аз вече се насочих към по-бюджетните Magnitone..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахах, ами то така става, като се хвалят толкова много определени продукти, всички започваме да ги искаме! Аз пък наистина не съм чувала негативно мнение, но не съм и ровила особено, защото още не съм тръгнала да го купувам. Благодаря за идеята, ще проуча всички опции, преди да взема решение с коя точно четка да се сдобия. :)

      Delete
  8. Прекрасен wishlist! Аз бих включила доста ароматни свещи в моя.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ароматните свещи определено са прекрасен подарък, пожелавам ти да се сдобиеш с много и все харесвани от теб за тази Коледа :)

      Delete
  9. Чудесен wishlist!! Пожелавам ти да се сдобиеш с всичките,че даже и с още :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря!! Аз също ти пожелавам всичките ти желания от всякакъв характер да се сбъднат за тази Коледа :)

      Delete
  10. Колието е страхотно, глосовете на NYX и аз искам да пробвам скоро :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Колието определено е страхотно, но ще го дебна на някакво намаление, това са прекалено много пари за бижу, което дори не е от благороден метал, според мен. :)

      Delete
  11. Страхотен wish-лист, Ида.Аз не смея да започна моя :))
    Пожелавам дядо Коледа да ти го изпълни :)) Кларисоник си заслужава всяка стотинка, бътърите на Nyx също :)) Аз сега съм луднала по Yankee Candles, но във Варна никъде не се предлагат и ще се насоча към Бургас :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахах, май харесваме еднакви неща с теб! :) Иначе ако искаш, погледни и този уебсайт, предлагат свещите на доста добри цени и, доколкото ми е известно, доставят до България- http://www.yankeedirect.com/

      Delete
    2. Благодаря за сайта :)) Усещам как пак ще прекаля :))

      Delete
  12. Свещи и козметика, какво друго й трябва на една бюти блогърка? Много хубав уиш лист, аз не искам да започвам моя, че имам проблем със списъците - всичко трябва да е задраскано, иначе мира нямам. Но имам въпрос - как успя да изхабиш Soft&Gentle? Аз имам моя от почти две години и едва съм успяла да го "изравня", камо ли да го вдлъбна :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахах, ами не знам честно казано, но имай предвид, че го имам от три години, ползвам го почти ежедневно, а често го използвам и за сенки, когато ме мързи да ровя по палитрите :)

      Delete