Tuesday, 25 March 2014

Top 3: Spring Lip Products

Здравейте, красавици!

Както вече споменах в предишния ми пост, съм на пролетна вълна, и днес реших да ви покажа любимите ми три продукта за устни за сезона. Извадих ги съвсем наскоро от шкафа с козметика и сега ги ползвам непрестанно, като ги редувам според тоалета и случая. Както ще забележите, и трите са в любимото ми прасковено- мега изтъркано, но какво да се прави, обичам го този цвят! :)

Essence XXXL Shine Lipgloss- Sparkling Papaya


Любим глос от доста време насам, споменавала съм го и преди. Като цяло гланцовете на Essence ми харесват страшно много, супер блестящи и леки са, седят разкошно на устните, не лепнат много и ухаят страхотно. Този нюанс е прасковен, на устните също си личи, макар и по- слабо ( на снимките цветът не е излезнал напълно реално, но пак получавате представа ), и е супер подходящ както за всеки ден с нюд грим, така и за парти с опушени очи. Цена- около 4 лв.

Revlon Lip Butter- Peach Parfait

Предполагам си спомняте какъв фурор направиха тези лип бътъри и конкретно този цвят при излизането им. Аз лично го имам от около година, подарък ми е от Поли. В началото много не го харесах, но напоследък го преоткрих и в момента много ми допада. Седи много красиво, придава гланцов ефект на устните, хидратира ги и не лепне, а опаковката е супер красива и стабилна. Единствения недостатък е, че блестящите частици в продукта понякога малко се усещат върху устните, което може да бъде дразнещо. Не съм сигурна за цената, може би около 15 лв.

Lancome Rouge in Love- 322M


Страшно много харесвам това червило, първо, заради качеството, и второ, заради цвета. Консистенцията му е страхотна, мека, нанася се като масло върху устните, овлажнява, не се разтича.. Седи страхотно, цвета е разкошно прасковено, хем естествено, хем придаващо малко цвят на лицето. Много ми харесва и определено бих изпробвала още червила от серията. Не съм сигурна за цената му, беше подарък при покупка, но предполагам около 40 лв.

А кои са вашите любими продукти за устни за пролетта?


5 comments :

  1. Този глос на Essence и на мен ми е любим! Стои страхотно и върху друго червило.

    ReplyDelete
  2. Ланкомското червило същото като в Грацията ли е? За да знам дали да го издирвам тук или да чакам, докато се прибера в България, че една приятелка пазарува и за мен хахахах
    Много ми хареса и Ревлонското бътърче, но за него ще чакам до Бг, че тук около мен марката не се предлага о.О

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нямам идея честно казано, не знам какво червило има в Грация този месец :) Не знаех, че няма Ревлон в Германия, много странно!

      Delete
    2. O, има. Но там, където съм позиционирана аз нито в Дъглас, нито в Мюлер (която се води луксозна дрогерия), нито в разни други специализирани магазини, нито в ДМ има хахаха А когато ги питам за Ревлон ме гледат като праснати с мокър парцал... А, няма и Римел хахахха
      Живот на село, какво да ти кажа :D Пак съм доволна, че все пак има десетина бюти магазина :D

      Delete
    3. При мен пък има всичко ( освен Буржоа, май тях въобще ги няма в Италия ), но основно магазините са за луксозна козметика, която ще мога да си позволя като си намеря работа.. :D Много ти завиждам за ДМ, да знаеш! Подобни екстри при нас няма.

      Delete