Monday, 30 December 2013

Top 13 of 2013

Здравейте, красавици!

Ето че почти измина още една година, която за мен беше много динамична, изпълнена с промени и натоварена, до степен, че нямах особено много време, което да посветя на интереса ми към козметиката. Все пак, успях да открия продукти, които се превърнаха бързо в мои фаворити и които считам за откритията ми за 2013. За повечето от тях съм писала отделни публикации, но нека все пак си припомним кои са те:

Clinique- Moisture Surge Intense
Любимият ми крем за лице от всички, които изпробвах през изминалата година, е този на Clinique ( повече- тук ). Харесва ми много, хидратира, избистря тена на кожата, подобрява вида и, въобще не омазнява и стига за дълго време. Имам намерението да изпробвам и други кремове на марката през 2014.

Clinique- Liquid Facial Soap 
През 2013 тествах доста на брой почистващи продукти, но този като че ли най- много ми допадна и се отличи от останалите. Харесва ми, защото почиства идеално, а същевременно изобщо не изсушава, освен това състоянието на кожата ми като цяло се подобри много, откакто го използвам, в момента лицето ми е много чисто и почти нямам нужда от грим.

The Body Shop- Satsuma Body Butter

Най- страхотното масло за тяло, което някога съм използвала! Обожавам всичко в него, уникалния свеж аромат, който трае с часове, страхотното подхранващо действие и начина, по който кожата изглежда, след като сте го нанесли- някак си по- тонизирана и здрава.

Maybelline- The Eraser Perfect Cover & Concealer

Знаете, че много държа на добрия коректор, защото имам ужасни тъмни кръгове под очите. Тази година открих няколко доста добри, но  фаворитът ми е този на Maybelline, който е най- покривен и лесен за нанасяне от всички. Единственият му недостатък е, че свършва ужасно бързо, но въпреки това си струва, дори възнамерявам скоро отново да го купя. 

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector- Combination to Oily Skin

Многократно съм споделяла колко много харесвам този ББ крем ( пълното ми мнение за него можете да прочетете  тук ). Носих го толкова много през изминалата година, че изхабих цялата опаковка. Харесва ми вида, който придава на лицето- съвсем естествен, равномерен тен, без да е лъщящ. Ако очаквате плътно покритие, не е за вас, но за ежедневен грим е страхотен. 

Max Factor CC Cream

Другият ми любим продукт за лице за тази година ( повече за него можете да прочетете тук ). Ако трябва да ги сравня, СС кремът е по- покривен и има по- матов завършек върху кожата. Също го харесвам ужасно много, наскоро привърших опаковката и със сигурност ще си го купя отново.  


Guerlain Meteorites- Teint Dore

Този продукт се превърна в неизменна част от грима ми през последните месеци. Нанасям от Метеоритите и сутрин, когато се приготвям за лекции, и когато ще излизам вечер, и кожата ми изглежда наистина страхотно с тях. Много скъп продукт, но в момента е сред любимците ми. :) 

Catrice Liquid Eyeliner- Dating Joe Black

Разкошна очна линия, която използвам непрекъснато, откакто съм си я купила и я препоръчвам на всеки. Наситеночерна, нанася се лесно, съхне светкавично, не се размазва, не дразни очите и е много дълготрайна. Страхотно попадение на страхотна цена.  

Maybelline Color Whisper- Coral Ambition

Абсолютният ми фаворит сред продуктите за устни за 2013. Не спрях да го нося цяло лято, нямам търпение да дойде пролетта, за да го извадя отново. Харесва ми нежният цвят, който придава на устните, начина, по който стои, и овлажняващия му ефект, препоръчвам го с две ръце, ако харесвате подобни продукти. 

Lilly- Oil Based Nail Polish Remover

Най- любимият ми лакочистител на всички времена и едно от любимите ми открития за изминалата година. Откакто го открих, не искам да използвам нищо друго, защото той просто е най- добрия! Дори днес си купих две големи разфасовки, с които да се запася за Италия.  

Golden Rose- Quick Dry Top Coat

Още едно страхотно откритие, което според мен съперничи на прословутия Seche Vite. Изсъхва светкавично, придава стъклено покритие на лака и не се драска, нито пък помътнява. И струва 4 лв. 

Batiste Dry Shampoo XXL Volume

Сухият шампоан е едно от нещата, които много улесняват ежедневието ми ( и то не, защото не обичам да си мия косата, ами защото го използвам в деня, когато ще я мия и вече не е в топ форма, за да я приведа в ред ). Любимият ми засега определено е този на Batiste, защото не само придава чист и свеж вид на косата, ами и дава и страхотен обем. 

Wellaton Permanent Colorant- Cherry Red

През февруари започнах да боядисвам косата си в червено и съм буквално пристрастена към цвета, нямам никакво намерение да го сменям в близките години. Боята, която използвам, е тази на Wellaton и съм много доволна от нея, макар че напоследък трудно я намирам и не знам дали не са я спрели от производство.. Надявам се, че не.


Това са съвсем накратко фаворитите ми за изминалата година. А кои са вашите любими продукти за 2013? 




 


 


8 comments :

  1. Трябва да направя, като теб 13 продукта за 2013та. Ще е прекалено дълго да говоря за абсолютно всичко, което ми е харесало, най-много в отделните категории. По-добре да се огранича в едно число и всеки продукт, който ми изниква в съзнанието веднага, като откритие да влезе в моят топ13.
    Ще опитам топ лака. Иначе лакочистителят и маслото за тяло напълно съгласна съм с теб и са мои лични любимци също.
    Весело посрещане на новата година и нека е по-успешна за теб!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз всъщност си направих списък с любимите продукти, видях, че са 13, и така стана топ 13 за 2013, съвсем случайно и непреднамерено :) Ще чакам с нетъпрепие твоя пост!
      Успешна нова година и на теб!

      Delete
  2. Обичам такива постове, набелязах си няколко неща, които със сигурност ще пробвам през новата година.

    Успешна 2014 година ти желая и повече време за любимите неща.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! Успешна 2014 година и на теб!

      Delete
  3. Mnogo hubav cvqt boq :) Mnogo e oburkvashto v magazina pri Tolkova marki boi, nuansi I sustavki...preporukite sa ot ogromna pomosht

    ReplyDelete
  4. Да, особено с червените бои е доста трудно, макар че в България поне има избор.. Тук в Италия въобще няма червена боя или супер трудно се намира, и аз си нося от вкъщи за няколко месеца напред. :Р

    ReplyDelete
  5. Здравей, откъде си закупи коректора на Мейбълийн?

    ReplyDelete
  6. Здравей, откъде си закупи коректора на Мейбълийн?

    ReplyDelete