Monday, 23 July 2012

Грим "Амазония"

Здравейте!
Наскоро участвах в едно грим предизвикателство в интернет, чиято тема беше "Амазония" и реших да споделя и с вас какво се получи. На мен темата ми навява мисли за вода, джунгла, дървета и такива неща, така че избрах основно синьо и зелено за грима. Малка новина е, че си боядисах косата, вече е червена, макар че още много не си личи, май ще ми трябват още две- три боядисвания, за да изпъкне цвета на естесвено супер тъмната ми коса. Снимките по- долу са правени на 42 градуса жега, така че извинете, ако изглеждам леко лъскава. Ето ги:




 

Използвани продукти

Лице:
- фон дьо тен Bourjois Flower Perfection- 53 Beige Clair
- коректор Rimmel Wake Me Up- Classic Beige
- бронзант Flormar Face and Body- BRO1
- руж Catrice- Riviera Rose
- хайлайтър MAC- Soft and Gentle

Очи:
- база за сенки UDPP
- бял молив използван като база Impala- 320
- тюркоазено по целия клепач- MAC Surf USA
- тревистозелено във вътрешния ъгъл- Flormar 405
- златисто във вътрешния ъгъл- Sleek Original Palette
- синьо във външната част- Sleek Original Palette
- тъмносиньо в сгъвката- UD- Evidence
- лилаво над сгъвката за блендиране- UD- Omen
- очна линия във вътрешната част на клепача- Maybelline Lasting Drama
- спирала Golden Rose Ultra Volume X 4

 Устни:
- гланц Essence XXXL Shine- Sparkling Papaya


Надявам се грима да ви е харесал. Според мен е супер свеж и подходящ за лятото, особено за парти на морския бряг например. Не съм забравила молбата за грим стъпка по стъпка и се надявам скоро да успея да я осъществя. :)
До скоро!
 

3 comments :

  1. Супер се е получило!!!

    ReplyDelete
  2. Един от фаворитите ми!

    ReplyDelete