Wednesday, 4 July 2012

Честит първи рожден ден на блога!

Здравейте!
Днешната ми публикация е малко по- специална от досегашните, защото точно преди година, на 4 юли 2011, създадох този блог и публикувах първата си статия в него. За това време срещнах страхотни хора, изпробвах много нови продукти, експериментирах много повече с грима си, и се стараех да споделям максимална част от това с вас. Когато започнах блога съвсем на шега миналата година, изобщо не предполагах, че той ще се превърне в едно от хобитата ми, че ще му отделям толкова време и внимание, и най- вече- че ще бъде четен от толкова хора. Малко статискика- за тази една година съм публикувала 88 поста, получила съм над 330 коментара, имам 86 последователя ( вече гоня 100! ), над 150 фена на фейсбук страницата ми и почти 60 000 идивидуални посещения ( между 300 и 700 на ден ). Честно казано, трудно ми е да опиша с думи какво точно значи това за мен, и мога да ви кажа само едно- благодаря!



През последите 4- 5 години от живота ми малко по малко откривах царството на грима, и той се превръщаше във все по- голяма страст за мен. За съжаление, макар в ежедневието си да съм обградена от прекрасни хора, нито един от тях не споделя тази моя страст, затова беше повече от страхотно да срещна вас- моите читатели, а също и другите български блогъри, и да можем да обменяме мнения и опит заедно. Надявам се и занапред да продължавате да подкрепяте това, което правя, и да отваряте с удоволствие моята скомна страница, и да намирате всеки път нещо интересно и полезно в нея. За да ви благодаря, съм решила да изпратя подарък на някой от вас, но още не съм избрала нито подаръка, нито регламента на жребия- извинете ме, но имам нещо предвид, за което ще имам повече новини през август. :) 

В чест на първата годишнина на блога, реших да ви припомня петте публикации, които са се радвали на най- голяма популярност досега, ако случайно сте ги пропуснали :

Това е най- четената ми публикация до момента, и съм много горда, че тя е точно за българската козметика. На нашия пазар се появяват все повече страхотни неща, съперничещи на много от доста по- скъпите западни марки, което може само да ме радва. Нямам търпение да изпробвам още нови продукти и да открия нови находки, които задължително ще споделя с вас- все пак трябва да има и част 2. :)

Тази сравнително оригинална идея ( не е моя, взех я "назаем" от чужди блогове ) се оказа супер популярна и интересна. Това, което целях с нея, е да покажа, че не е необходимо човек да изръсва огромни суми, за да изглежда добре, а може да се справи със съвсем малко грим, и то на достъпни цени, както и  фактът, че има много евтини продукти, които далеч не са за подценяване и също заслужават вниманието ни.

Доста очаквано, в топ 5 се оказа и тази публикация, според мен защото събира на едно място всичките ми любими продукти и открития за изминалата година. Надявам се, когато дойде времето за тазгодишната версия, тя да е още по- интересна и пълна с нови попадения. 

Както всички знаете, обожавам лаковете за нокти, така че се радвам, че публикация, посветена на тях, се оказа сред най- четените в блога ми. Конкретно тази е посветена на всичките ми любими есенни нюанси, като съм сигурна, че и през 2012 ще намеря нови неща по темата, които да споделя с вас, когато му дойде времето. 

Най- накрая, идеята за грим предизвикателството се оказа супер добра, тъй като наиситна помага човек да изпробва неща, които обикновено не носи, и ,така да се каже, да излезе от конфортната си зона. Все още имам цели 27 дни, които със сигурност ще изпълня малко по малко, и се надявам и те да са ви интересни и да ни вдъхновят за още експерименти с грима. За протокола, давам ви линкове и към другите дни, които съм изпълнила досега- ден 2  и ден 3.

Отново ви благодаря за вниманието и времето, което отделяте да четете и коментирате публикациите ми, и се надявам блогът да става все по- интересен, иновативен и полезен вбъдеще. До скоро! :)



14 comments :

  1. Честита годинка :) Продължавай да ни радваш все така .

    ReplyDelete
  2. Честито и да знаеш ти си първатабългарска блогърка, която чета и благодарение на теб съм открила много полезни продукти и съм изпробвала много нови неща! Продължавай все така да ни радваш!

    ReplyDelete
  3. Честито, Ида! Пожелавам ти все повече успехи и широка публика. И да отпразнуваш подобаващо! ;)

    ReplyDelete
  4. Честито и от мен!!!

    ReplyDelete
  5. Честит рожден ден! Още много весели и засмени последователи :)

    ReplyDelete
  6. ЧРД! +1 последовател ;)

    ReplyDelete
  7. ЧРД и от мен на блога ти! :) Късмет и занапред!

    ReplyDelete
  8. Chestita edna godinka,Ida!Produljavai da ni vduhnovqvash i radvash vseki put!

    ReplyDelete
  9. Честита първа годинка,Ида! Правиш страхотни постове,продължавай в същия дух и с любов към страстта на всички жени и момичета,които чакат с нетърпение следващата статия :)

    ReplyDelete
  10. Честита Първа Годинка! Пожелавам ти последователите ти да стават все повече, а постовете, все по- вдъхновяващи!

    ReplyDelete
  11. Честито! За втората годишнина - 890 последователи :)

    ReplyDelete
  12. Благодаря ви много за страхотните пожелания, момичета! Наистина ме трогнахте! :)

    ReplyDelete
  13. Честито, Ида! Продължавай в същия дух да ни интригуваш и вдъхновяваш!

    ReplyDelete
  14. Честита годинка, нека успеха му се умножи по 100 :)

    ReplyDelete