Wednesday, 27 June 2012

NOTD: Miss Sporty 320

Здравейте!
Как сте днес? Много завиждам на тези от вас, които са във ваканция или отпуска. Аз за първи път в живота си работя през лятото, досега винаги съм била в лятна ваканция, защото започнах работа чак след като завърших университета, така че се чувствам малко странно, но пък не е и толкова лошо, също си има своите предимства. :)

Днес реших да ви покажа още един летен лак, който е сред любимите ми от много време насам- номер 320 на Miss Sporty ( още една марка, която си пада по номерата, а не по имената... Предпочитам продуктите да си имат име, защото нюансите се помнят по- лесно, но какво да се прави. ) Лакът е много красиво синьо с лилав оттенък, прилича доста на турско синьо и някак си ми напомня на морето, не знам защо. :)






Нанася много хубаво, на два пласта покрива идеално и има нелош блясък и без топ. Четката е в странна закръглена форма, което най- вероятно е направено за по- удобно, но аз предпочитам класическата форма и тази не ми харесва особено,  не е кой знае какъв проблем, просто за ваша информация. Доста е траен- около 3- 4 дни без поражения. Доволна съм много и бих си взела и други цветове на тази марка, стига нещо да мe грабне. Miss Sporty можете да намерите в ДМ, лаковете са по около 3 лв.
На вас допада ли ви?

7 comments :

  1. Цвета е страхотен :)

    ReplyDelete
  2. Много добър цвят! Страхотно е това турско синьо :-)

    ReplyDelete
  3. Искам да те попитам по колко иначе ти стои долу-горе лакът, защото при мен се излющва супер бързо(предполагам, че е заради дефектните ми нокти) и си търся нещо по-дълготрайно. Цветът наистина много напомня лятото, морето и почивката :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! Зависи от лака, но средно между 3 и 5 дни, преди да започне да се бели, може и до седмица да го докарам, но обичам да си сменям лака по- често. Мисля, че важна роля играе това, че винаги ползвам основа и топ- основата ми е на Пърфект,а топ лака- Сеш Вит. Ако ноктите ти са слаби обаче, по- добре първо мини някоя терапия със заздравител, и след това би трябвало положенето да е много по- добре. :) Също така, винаги слагам поне 2 слоя лак, понякога и 3, ако е по- прозрачен. Забелязала съм, че ако сложа само 1, не държи толкова. :)

      Delete
  4. bad credit loans Also his 'natuerliche schoepfungsgeschichte,' 1868,
    in which he. They can let you know when they received
    your amended return and what stage of processing it is in!

    ReplyDelete