Saturday, 23 June 2012

Предизвикателство: Грим за под 30 лв

Здравейте, момичета!
В момента съм в Пловдив и навън е толкова горещо, че въобще нямам намерение да си подавам носа, преди да стане поне 9-10 часа вечерта. :) В момента съм се отдала на почивка, приготвям и някои нови публикации за блога, които ще пусна в идните дни.
Напоследък из блоговете и youtube се върти една интересна идея- The 20 dollar Makeup Challenge- предизвикателство на направите цялостния си грим, като общо всички продукти, които използвате, да струват по- малко от 20 долара. Стори ми се много забавна идея, пък и е хубаво човек от време на време да открива и някои по- евтини продукти, все пак не е нужно да даваме цели състояния за грим, за да изглеждаме добре. Затова реших и аз да се пробвам, и крайният резултат не е никак лош. За обща сума сложих приблизителния еквивалент на 20 долара- 30 лева. В оригиналното предизвикателство сред продуктите са включени и четките за грим, но аз не ги включих, защото просто иначе нямаше как да се вместя в бюджета. За сметка на това ми трябваха само две- за руж на Essence и за сенки на Sephora, които  не са особено скъпи.

Ето и всички продукти, които използвах ( направо не мога да повярвам колко са малко ):


1. Понеже нямаше как да вместя в бюджета фондьотен, използвах само коректор, като го нанесох по- плътничко на сенките под очите и разни дребни пъпки, и съвсем леко върху цялото лице, колкото да поизравни тена. Не стана супер перфектно, но съм що- годе доволна от резултата. Трябваше да пропусна и основата за сенки, така че нанесох отново от коректора малко по клепачите, предполагам ще издържи около 5- 6 часа. Използвах Wake Me Up на Rimmel, цена 11 лв.
2. За очите използвах само един нюанс сенки и молив за очи. Сенките са номер 126 на Golden Rose  (линк) , много приятен кафяв нюанс с перлен завършек, които използвах върху целия клепач и леко размазах с пръсти по края, за да стои по- естествено. От молива 04 от силиконовата серия на Impala ( линк ) ,много любим сливоволилав цвят, нанесох на долния клепач, във водната линия и леко размазах в основата на миглите. Цената на сенките е 3,50 лв, а на молива- 2 лв.
3. Единственото нещо, което купих специално за този грим, е спиралата на Golden Rose Ultra Volume Mascara X 4. Трябваше ми нещо евтино, бях чувала добри неща за тази и я взех. За първи път я слагам днес за ради този грим, но засега ми харесва много- придава обем, лесна е за нанасяне, не сплъстява миглите и ги удължава. Малко е суха обаче, но не е кой знае какво. Ако ви е интересно, когато я пробвам за по- дълго време, може да споделя по- подробни впечатления. Цената и е 3,50 лв.
4. За лицето използвах любимия ми Pretty Compact Blush-on на Flormar в цвят P115. Той е от две части- бронзант и руж, което ме устройва перфектно за целите на предизвикателството. Цената му е 5 лв.
5. Накрая, за устните първо нанесох съвсем мъничко коректор, за да ги изсветли, и отгоре един от любимите ми гланцове- XXXL Shine на Essence в цвят Forever Rose- полупрозрачно прасковено. Цената на гланца е 4 лв.

Гримът, който се получи, ми харесва много, особено очите- станаха  доста добре, а досега не ми беше хрумвала подобна комбинация, и нямаше и да ми хрумне, ако не беше предизвикателството. Мисля, че за есента този грим ще е направо перфектен. Тенът на лицето можеше да стане и по- добре, но предвид фактът, че използвах само коректор, не се получи чак толкова лошо. Ето и малко снимки, отново не са с най- доброто качество, за което се извинявам, но поне общата идея се разбира:

 



 И малко сметки:
- коректор- 11 лв
- сенки- 3,50 лв
- молив за очи- 2 лв
- спирала- 3,50 лв
- бронзант/ руж- 5 лв
- гланц за усни- 4 лв
Общо: 29 лв

Ето, че се вместих в бюджета :) Беше ми много интересно да направя това предизвикателство, особено да избера продуктите за него, преоткрих някои позабравени неща като сенките на Golden Rose, а се сдобих и с нова, никак не лоша спирала почти за без пари. Ще се радвам много, ако още някой реши да се включи с нещо подобно. 
Хубава съботна вечер и до скоро!


8 comments :

  1. Чудесно си се справила! Комплименти :)

    ReplyDelete
  2. Спиралата съм си я купувала на няколко пъти и съм много доволна от нея. Страхотна е. И публикацията е супер :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, и на мен все повече ми харесва спиралата, вече 4 дни поред съм с нея и съм много доволна! Ще се радвам, ако и ти се пробваш в предизвикателството! :)

      Delete
  3. Много ми харесва, а освен, че излиза достъпно е и като че ли бърз грим. Поне така ми се струва :) Поздравявам те!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Наистина, гримът стана доста бързо- за около 10 минути, но ако не се тутках толкова, можех да го докарам и за пет! :)

      Delete
  4. Много интересна публикация :) От спиралата и аз съм много доволна, има стеахотен ефект, а струва стотинки :)

    ReplyDelete
  5. Mnogo interesen post...Bravo na teb :)

    ReplyDelete