Monday, 26 March 2012

Spring Wishlist

Здравейте, момичета!
Как прекарахте уикенда? Аз бях извън София, което ми се отрази много добре, и прекарах доста голяма част от времето в сън :) В петък най- накрая гледах "Игрите на глада", но за съжаление не останах особено очарована. Надявам се останалите два филма от поредицата да са по- добри. 
Днес реших да си съставя един списък с неща, които много бих се радвала да притежавам тази пролет. Някои от тях са от лимитирани пролетни колекции, други просто заглеждам от дълго време, а трети са в свежи пролетни цветове и затова са ми направили впечатление. Разделих ги в няколко категории за по- лесно, защото съм царица на списъците и обичам всичко да ми е прегледно. :)

1. Лице.

Tarte Amazonian Clay Blushes


Напоследък от всички страни чувам само положителни неща за тези ружове и много ми се иска да ги пробвам. Според рекламата им съдържат естесвени смоли от района на река Амазонка, издържат до 12 часа върху лицето и са полезни за кожата,  а и това, което особено много ми харесва при тях е, че имат страхотни естествени цветове и красиви опаковки. Може пък да си поръчам някой цвят по ebay за проба.

MAC Blush- Spingsheen

Ружовете на МАС са един от най- култовите им продукти, много хора дори ги колекционират. Аз лично досега не съм ги пробвала, но реших в скоро време да си взема поне един и се спрях на този коралов нюанс със златни частици, много подходящ за топлите месеци. Очаквам прекрасно качество, дълготрайност и наситеност. Цената е малко солена- 42 лв, но доколкото съм чувала безброй пъти, си заслужава.

Sigma Mrs. Bunny Brush Kit


Решила съм тази година да обогатя колекцията ми от четки за грим, защото определено имам нужда- не притежавам особено голям брой, нито пък нещо кой знае колко качествено. Заглеждах четките на МАС, от които съм решила със сигурност да си взема прочутата 217, но иначе повечето от тях са твърде скъпи за бюджета ми. Затова засега съм се спряла на тези на Sigma. Те са на много по- достъпни цени, а са също много качествени, и предлагат огромно разнообразие. Особено изгодно излизат комплектите им, от които много ми харесва Mrs. Bunny, който съдържа пет четки за лице и седем за очи в много сладки опаковки в небесносиньо и розово и струва 109 долара.

2. Очи.

Dior Spring 2012- Garden Pastels Palette


Тази палитра сенки е от лимитираната пролетна колекция грим на Dior за тази година и е просто изключително красива. Съдържа пет нежни пастелни цвята сенки с пресовани върху тях цветя и е едва ли не като бижу за козметична чантичка. Много ми харесва, но бих си я взела по- скоро с колекционерска цел, отколкото за да я ползвам- просто я намирам за твръде красива. 

Chanel Ombres Matelassees 5 Couleurs Limited Edition Palette

Вече няколко пъти съм споменавала, че Chanel са любимата ми марка, макар че за момента притежавам само един техен продукт ( за него- скоро ). За мен те са синоним на качество, стил и иновативност в тенденциите при грима. Тази палитра много ми допада, защото съдържа пет неутрални цвята, и би била перфектна за ежедневието. Освен това е изключително красива, като дизайна и е вдъхновен от прочутата чанта на марката 2.55  :) 

Nars Eyeshadow- Ashes to Ashes


От доста отдавна ми се иска да изпробвам продуктите на Nars и мисля, че тези сенки са идеални за целта. Това е може би най- популярния нюанс от асортимента и и за мен е перфектен, тъй като обожавам сиво- кафяви сенки за очи и ги използвам почти всеки ден. За съжаление техните продукти не се предлагат в България и единственият начин да се сдобия с тях е интернет, а не са особено евтини.

3. Устни.

Revlon Lip Butters
 
Вече споменах във фейсбук страницата ми, че много ми се иска да изпробвам новия продукт за устни на Revlon, който съчетава в себе си свойствата на балсам за устни, червило и гланц и от който всички явно са супер доволни. За съжаление още не се предлагат в България, но се надявам в скоро време да стигнат и до нас.

MAC Lipstick- Costa Chic
Обожавам кораловото и прасковеното, а и червилата на МАС са ми едни от любимите, така че с огромно удоволствие бих пробвала този свеж пролетен нюанс. Всъщност, планирам това да е една от следващите ми покупки от марката. Червилата им, макар и на цена от 35 лв, са страхотни и ви ги препоръчвам горещо. 

4. Нокти. 
 
Chanel Particuliere
 
 
Може и да имам всевъзможни лакове в колекцията си, но за мен най- елегантния и подхождащ на всичко цвят със сигурност е т.нар. на български "кален" нюанс. А първоизточникът на този нюанс е именно Particuliere на Chanel. След като този лак излезна на пазара и се превърна в тотален хит, не се сещам за марка, която да не му е правила копие. Все пак много ми се иска да притежавам оригинала и може би ще се поглезя с него за рождения ми ден през лятото. Ако си го взема, непременно ще се похваля. :) 

Butter London- Wallis
 
 
Този лак е малко странен- бляскаво златисто- маслинено зелено, но на мен супер много ми харесва, изключително оригинален е и много ми се иска да си го купя. Марката Butter London не се предлага в България, на малко високи цени е, но съм чувала само положителни мнения за техните лакове и цветовете им са просто фантастични, така че не е толкова далеч моментът, в който ще дам 15 долара и ще си го поръчам от интернет.
 
Това са нещата, с които наистина бих се радвала да се сдобия тази пролет ( а и по всяко останало време на годината ). Надявам се да ви е било интересно и ще се радвам, ако и вие споделите за мечтаните си продукти в коментарите. Успешна седмица и доскоро! :)

* Всички снимки в тази публикация са взети от Интернет, нямам права върху нито една от тях.

No comments :

Post a Comment