Thursday, 9 February 2012

Lipstick Love: Rimmel Vintage Pink

Здравейте, момичета!
Как сте днес? Надявам се въпреки ужасяващото време навън вие и семействата ви да сте добре и да не сте засегнати по никакъв начин от бедствията. В София е относително поносимо, като изключим огромните планини от сняг, които пречат дори на това да ходиш нормално. Затова гледам много да не излизам, но няма как- все пак трябва са де работи. :)
Това е първата публикация в блога ми, посветена изцяло само на едно червило. Като цяло доскоро не бях особено запален фен на червилата,  използвах предимно само гланц за устни, но наполследък започнах да харесвам и купувам все повече червила, така че очаквайте и други подобни постове в бъдеще. При червилото като цяло ми харесва това, че е по- трайно от гланца за устни, не ми привлича косата ( предполагам всички са изпитвали онова ужасно усещане косата да ви се залепи върху гланца за устни,бррр ), придава по- наситен цвят на устите и като цяло изглежда някак по- класически и женствено.
Червилото, в което съм влюбена напоследък и използвам много често в ежедневието, е Vintage Pink от серията Moisture Renew на Rimmel. Взех си го заради отзивите на Жени от Just Another Blog, която е супер доволна от него, и определено не съжалявам. 



Опаковката на това червило е страхотна- изчистена, направена от здрав лъскав лилав материал, с коронка на върха на капачката- отличителния знак на марката. Много е стабилна, така че е почти невъзможно червилото да се отвори и да омаже чантата ви. Ароматът също е приятен, поне според мен. Не е силен или натрапчив. Цената му също е приемлива- около 9- 10 лв.



Цветът е много интересен. На пръв поглед изглежда като неутрално розово, но всъщност е доста студено и убито, с лек лилавеникав оттенък. Много е подходящо за зимата заради студения си подтон. Цвета, въпреки че е малко по- необикновен, е подходящ за всякакви дрехи и поводи. Стои добре и нанесен под гланц за устни, но аз лично предпочитам само червило. С една дума, можете да го носите и на работа, и за парти. Ето и как ми стои на мен:




Текстурата му е страхотна. Обикновено винаги нанасям балсам на устните си, но с това червило просто нямам нужда- много е овлажняващо и усещането при носене е по- скоро точно като балсам за устни. Освен това е много пигментирано и не се размазва. Не бих казала, че е супер трайно, но за мен това не е проблем- предпочитам да го нанасям по- често, отколкото да изсушава устните ми. Все пак издържа няколко часа, ако не пиете и не ядете. Много ми харесва и със сигурност ще продължа да го нося през оставащите студени месеци, защото по ми се вписва именно през тази част от годината, както вече споменах.
На вас допада ли ви? :)

3 comments :

  1. Много се радвам, че ти е допаднало червилото. Аз моето го използвам супер често, а имай в предвид, че имам други 10, но просто влюбя ли се веднъж в нещо - край :)

    ReplyDelete
  2. Оххх, сега ще ме вкарате в "грях" пак - не ми трябва (то какво ли ми трябва?!), а го искам!!!! :D

    ReplyDelete
  3. Един от любимите ми зимни цветове :) имам подобен цвят,но моето е на Голдън Роуз.И аз съм от тези които си избират цветовете на гримът и лаковете според сезона,а лилавото и тъмно синьото са моите зимни фаворити.

    ReplyDelete