Monday, 19 December 2011

Dear Santa...

Здравейте,момичета!
Коледа вече съвсем наближи и аз лично много се вълнувам, защото това е най- любимият ми празник. Вече купих една част от подаръците, но, както винаги, доста от тях съм оставила за последния момент. :-)
Точно цялата традиция с подаряването на подаръци за близките ни по случай празника ме вдъхнови за днешната ми публикация. Реших да споделя с вас кои са продуктите, които бих желала да видя под елхата, но шансът това да се случи не е много голям, тъй като са доста скъпи. Все пак реших да ги споделя с вас, защото, първо, съм решила някой ден все пак да се сдобия с тях, и второ, може би  има момичета с по- големи възможности, които четат блога ми, и предложенията ми ще им бъдат полезни.
И така, нека да започваме с моя коледен уишлист.

1. Dior Ultra- Shimmering All Over Powder- Amber Diamond

Блестящата пудра на Dior в цвят Amber Diamond се слави като най- добрият хайлайтър, който изобщо се предлага на козметичния пазар. Ползва се дори от звезди от ранга на Дженифър Лопес. Аз лично съм го пробвала и е невероятен, текстурата му е страхотна, супер фина и трайна, и прави лицето да изглежда сияйно и свежо, без да си личи, че това всъщност е грим. Цената му е солена- 84 лв, но съм решила да си спестя пари и да се поглезя с него. Задължително ще се похваля, когато си го купя. :)

2.Guerlain- Meteorites Perles


Следващото ми желание са взеизвестните Метеорити на Guerlain- пудра, пресована във формата на топченца с различен цвят, която според мнозина върши чудеса с външния вид. Всеки цвят от топчетата си има различно предназначение- за озаряване на тена, за прикриване на червенини, за матиране и т.н. Ефектът от използването им е като след фотошоп. Цената им е около 90 лв, но мисля, че стигат за ужасно дълго време- поне няколко години. Опаковката е уникално красива.

3. Estee Lauder Double Wear Foundation


За този фондьотен на Estee Lauder не съм чувала нито едно негативно мнение. Всичките му фенове го определят като перфектен, прикриващ всякакви недостатъци по лицето, матиращ и не на последно място- изключително дълготраен. С удоволствие бих го пробвала, но това ще е по- напред във времето, защото за момента цената му от 75 лв ме спира.

4. Chanel Powder Blush


Много ми харесват и ружовете на Chanel. От много хора съм чувала, че са едни от най- добрите на пазара, много трайни и с нежни цветове, пък и честно казано, Chanel са любимата ми модна марка и да притежавам нещо с тяхното лого би било истинско удоволствие за мен. Цената му, естествено, ми се струва доста висока за руж- 72 лв, но това не ми пречи да си мечтая за него. :)

5. Estee Lauder Day Wear Creme SPF 15






Много бих искала да пробвам овлажняващия дневен крем Day Wear на Еstee Lauder. Вече съм на 23 години и кожата ми има нужда от по- силен хидратант, които да забави възможно най- дълго стареенето и да я предпази от неприятни външни влияния. Този крем обещава всичко това, има и слънцезащитен фактор и отзивите за него като цяло са много добри. За съжаление цената му в България е много висока- над 110 лв, и няма начин да си го купя, освен може би при пътуване в чужбина, където, както всички знаем, всичко е много по- евтино по необясними причини.

6. Clinique All About Eyes Cream


Кремът за очи All About Eyes на Clinique е последното от желанията в списъка ми. Този крем е известен като един от най- добрите продукти за очи, и както подсказва името му, се грижи за всичките им нужди- хидратира в дълбочина, премахва тъмните кръгове и умората, прояснява зоната под очите. Много бих искала да го пробвам, защото цял живот нося лещи и очила и очите ми се уморяват, от честото търкане кожата ми е по- чувствителна и освен това имам ужасни тъмни кръгове, които досега не са се повлияли от нито един крем, който съм използвала. Цената му е висока- около 65 лв, но на даден етап мисля да си го купя.

Надявам се днешната ми малко по- нестандартна публикация да ви е била интересна. Пожелавам ви да получите всички подаръци, за които си мечтаете, и още няколко, за които не сте се и сетили, и да посрещнете щастливи Коледа. До скоро!

5 comments :

  1. Страхотен уишлист :)
    и аз искам всичко :P
    Наистина Estee Lauder Double Wear Foundation е страхотен, от всичко ФДТ които съм пробвала той си остана на пиадестала :)
    Пожелавам ти да намериш голяма част от нещицата под елхата:)
    Весели празници!

    ReplyDelete
  2. Всичко от този списък е чудесно. Пожелавам ти да се сдобиеш не с едно, а с всички неща :)))
    Весели празници!

    ReplyDelete
  3. Ида, супер ти е блога и уишлиста :))) И аз ти пожелавам да откриеш всичките продукти, които искаш под елхичката :) На Коледа стават чудеса :)))

    ReplyDelete
  4. Благодаря ви,момичета!Пожелавам ви и на вас да получите най- страхотните подаръци от любимите си хора и да имате най- красивата Коледа! :-)

    ReplyDelete
  5. Весело изкарване на празниците! Дано получиш всичко, което желаеш :)

    ReplyDelete