Tuesday, 4 October 2011

Есенни лакове за нокти-моите предложения

С настъпването на октомври есента вече официално е тук и отвсякъде сме заобиколени от все по- убити и тъмни тонове, присъщи на този толкова красив сезон. Това е така и в тенденциите при маникюра, който с настъпването на студените месеци също става все по-тъмен и наситен. Днес съм приготвила за вас няколко ( по- скоро двайсетина :-Р) предложения, групирани по цветове. Дано да откриете в тях нещо, което ви допада!

Червено и мораво
Червеното е класика и е на мода през всички сезони, но все пак през есента са актуални неговите по- тъмни разновидности, а моравото- убито тъмнорозово, е типичен есенен цвят.

L-R:Flormar 320,Essence Time for Romance,Perfect 119,Gabrini 377,Pefect 51
Flormar 320 е страхотен морав лак ( странно ми е да използвам тази дума, но не мога да измисля по- подходяща ), перфектен за есента, отива на всички нюанси кожа и на всякакво облекло, а и самият лак е с много добро качество. 
Essence Time For Romance е от новите нюанси на марката, много красив, състои се от безбройни частички в тъмнорозово с различна големина. Според мен е най- подходящо да се нанася върху друг лак за нокти. 
Perfect 119 е много красив металик, нещо средно между розово и кафяво. Наистина перфектен за есента, според мен стои по- добре на къси нокти. 
Gabrini 377 е класическо кървавочервено, което всяка жена трябва да пригежава. Много елегантен нюанс, подходящ за всеки повод. 
Perfect 51- перлено тъмночервено с лек сребрист оттенък, ми е страшно любим, беше най- носеният ми лак миналата зима. Стои уникално и на педикюр.

Синьо и зелено
Синьото е един от хитовите цветове тази година, Chanel и Dior му посветиха цели колекции, а зеленото аз лично асоциирам именно с есента.

L-R: OPI JIDNB,Perfect 73,Essence Trendsetter,Perfect 134,Perfect 132
За OPI Jade is The New Black съм говорила и преди- уникално убито зелено със сив поддтон, изключително красиво и перфектно през цялата година, но като че ли най- често го нося през есента. 
Perfect 73 e тъмнозелено с перлен завършек, много интересно и различно. Проблемът при него е, че му трябват три пласта, тъй като не е много покривен. Седи интересно върху обикновен черен лак. 
Essence Trendsetter е чудесно петролнозелено, доста тъмно и убито. Много оригинален и рядко срещан нюанс. 
Perfect 134 е красиво кралскосиньо, много ми прилича на Blue Denim на Dior, но пък е около 20 пъти по-евтин. 
Perfect 132 e страхотно тъмно синьо-лилаво с малки сини и сребърни блестящи частички. Много красив.

Тъмнолилаво/ патладжанено
Тъмнолилавото е един от класическите есенни нюанси, появява се в почти всички колекции на известните марки по това време на годината. За съжаление е доста труден за улавяне от моя фотоапарат цвят, затова снимката е на слънце.
L-R: Rimmel Black Cherries,Flormar 14,Flormar 418,Perfect 70
Rimmel Black Cherries за мен е типичното патладжанено, тъмнолилаво с лек червеникав подтон, има и леки блестящи частици, които на ноктите почти не си личат. Много е траен.
Flormar Supershine 14 е още един от най- любимите ми лакове- разкошно тъмнолилаво с блестящи частички.
Flormar 418 е малко по- различен от останалите, защото е по- скоро сивокафяв с лилав блясък, страшно много прилича на Paradoxal на Chanel. С него съм и на снимката.
Perfect 70 е много интересен цвят, тъй като има дуохромен ефект- нещо смесено между тъмнолилаво и бронзово, в зависимост от ъгъла, под който пада светлината.
Сиво/ металик
Сивото е страшно подходящо за сезона, защото е убито, универсално и изчистено, отива на всичко и всички. Металическите нюанси пък в момента са страшно модерни във всичките им радновидности.

L-R: Rimmel Grey Matter,Barry M Grey,Rimmel Your Majesty,Perfect 115,Flormar 419
Rimmel Grey Matter е чудесно светлосиво, за съжаление не може да се намери в България, купувала съм го от Лондон, но и у нас могат да се намерят доста подобни нюанси.
Barry M Grey също ми е от Лондон, но и тук се предлагат доста тъмносиви лакове, а ако точно този ви е хванал окото, винаги можете да го поръчате по ebay.
Rimmel Your Majesty е разкошно сребърно и един от най- качествените лакове в колекцията ми- съхне бързо, един слой му е напълно достатъчен и е много траен. С добър топ лак отгоре изглежда почти като фолио.
Perfect 115 черно с огромно количество сребърни частички, които го правят да изглежда по- скоро като сив металик.
Flormar 419 е тъмно метално сиво с лек зелен подтон.

Бежово и кафяво
Кафявото и всичките му разновидности е може би най- често асоциирания с есента цвят и има защо. Негово допълнително предимство е, че е неутрален, подходящ е и за работа, и за парти и стои много изчистено.

L-R: Seventeen 18,Perfect 224,Perfect 101,Flormar 413
Seventeen Supreme 18 съм го показвала и преди- много красиво бежово със сив подтон, плътно, съхне бързо и трае дълго.
Perfect 224 е почти идентичен като нюанс, но има и съвсем ситни сребристи частички, които му придават много красив блясък.
Perfect 101 е нещо средно между кафяво и сиво с много лек лилав оттенък. Класика за есента, а и за всеки друг сезон.
Flormar 413 вече е чисто светлокафяво, на цвят ми напомня капучино.

Това са засега моите предложения за настъпващия сезон, надявам се, че ви е било интересно и сте открили по нещо за себе си! До скоро!









9 comments :

  1. Въпреки, че никога не са ми допадали есенните цветове особено модните в момента като прочетох поста и ми се приносиха поне по един лак от групичка. Браво, страхотна статия, много информативна. Жалко, че нещо не мога да ти виждам постовете в главната страница на блогър, добре че беше бг-мама.

    ReplyDelete
  2. Това е странно,има ли някаква настройка за това?Принципно би трябвало да се виждат.А аз колко лакове съм си харесала от твоя блог..:-)

    ReplyDelete
  3. Предполагам наскоро си сменила името на блога или URL-то и не се е ъпдейтнало в началната страница. Това ми е на първо време идеята, ще видим дали ще се оправи по натам.

    ReplyDelete
  4. Много ми харесват. Почти всичките ти предложения са точно в цветовете, които ужасно много харесвам. Веднага щом се прибера, ще си купя това онова.

    ReplyDelete
  5. Може ли да попитам от къде си си закупила червения лак Perfect 119 :) Ужасно много ми хареса :)

    ReplyDelete
  6. От фирмения магазин на Пърфект в уличката срещу Старбъкс в София :-)

    ReplyDelete
  7. На Гурко ли се намира магазина?

    ReplyDelete
  8. Вкусовете ни се припокриват донякъде. От тези които си показала имам на Перфект 132 и на Флормар 320 и дори в момента съм с него! Цветът е страхотен! Качеството не толкова, но за под 2 лв това е :)

    ReplyDelete